sosilol

Alla inlägg den 18 september 2011

Av sosilol - 18 september 2011 21:30

Dags för en hiss elr diss!!!


Sigrid Hissar:

Har haft såna här och dom är jätte bra!! 


 

Sigrid Dissar:

Sådana spön som bara böjer sig hela tiden:-(


 

Av sosilol - 18 september 2011 20:08

Heej allihopa!! 


Nu sitter jag här igen efter en bra dag!!!

I centrum så köpte jag kalender, jacka, fleece, miniräknare, sax och överstrykningspennor:)

Men ändå blev jag inte en krona fattigare, TACK mamma och

pappa!!  

Sedan åt vi på gautae, jag åt världens godast skinkmacka!!

Sedan såg vi att klockan var kvart i två och att alex skulle komma om en kvart! Så vi skyndade oss hem och han typ precis hem 

När Alex kom så spelade vi först spel sedan pysslade vi nyckelringar!! jag gjorde en apa och hon en katt:)

Vi kollade också på film ochcyklade lite:)

Till kvällsmat åt vi korvstroganof med ris:) Efter maten spelade vi memory och Alex van stort! Sdan skule hon åka hem och då provade jag massa vinterkläder...


   

Av sosilol - 18 september 2011 11:14

Heej!!!   


Jätte ledsen att jag har varit usel på att blogga!!:(

Jag var i alla fall på USEKmöte igår och sedan följde Ellen och Estelle med hem till mig för att göra en lapp till SPÖKKVÄLLEN!!!

Så på måndag kommer det upp en lapp om spökkvällen!  


Idag har jag städat TinTins bur (fick några bra bilder, kommer senare) märkt mitt nya underställ och städat rummet:)

Nu ska jag til centrum och köpa diverse grejer 

Sedan äter vi lunch och efter lunch kommer Alex hem till mig, vi ska se på film och massa annat skoj!!   


 

En bild på VIGGO!!:-)

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards