sosilol

Alla inlägg den 15 september 2011

Av sosilol - 15 september 2011 20:25

Hej hej!!


Vad sägs om denna??

 

Ska fixa så det blir samma färg  


Av sosilol - 15 september 2011 19:37

Hej!!

Har fixat ny design på bloggen blev faktiskt ganska nöjd  

Tog ett tag innan jag hittade en jag gillade men nu..:)

Idag hade vi som sagt bild och vi fortsatte med våra fönster:)

Vi hade också NO och vi kollade på våra bakterieodlingar, min och Alex var såå äcklig!! Visserligen var det ju meningen:)

Det hade typ börjat växa som bara den:) 

Efter skolan så cyklade vi till stallet. Först var det prat om att Alex skulle rida Macke, sedan ändrades det och hon skulle typ rida Spacemen sen blev det Jompa tillslut:) Dom såg Fina ut tsm 

Själv har jag hunnit borsta båda hästarna gjort deras vatten ocg pussat dom massor 

Sedan åkte vi hem och vi hittade ett träd med super goda äpplen:)

Väl hemma så åt jag mat och gjordeläxor och nu är jag här:)


/Sigrid       

Av sosilol - 15 september 2011 08:13

Heej!!


Idag är det torsdag och sovmorgon till 9.30!! 

Idag är det matte direkt på morgonen och idag ska vi få resultaten från provet i tisdags! Hopas det gick bra!!

Idag har vi också bild:) Vi skajobba vidare me våra fönster typ.

Teknik ska vi också ha idag:)


Sedan då skolan slutar så ska jag och Alex bege oss till stallet för hon har ju ridning idag:)

Sen ska jag hem och ta det lugnt:) jag hade tänkt fixa lite design på bloggen men vi får se:)


/Sigrid  


  

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards