sosilol

Alla inlägg den 26 september 2011

Av sosilol - 26 september 2011 14:53

Halu!!


Nu är jag hemma för mellis och läxor:) Har faktiskt typ inga läxor:)

Sedan är det ju hoppninh!! Kul!! Jag är riktigt sugen efterso vi hade teori i fredags så var det en vecka sen jag red!! Okej ib´nte jätt mycket men ändå...

Efter ridningen ska jag till scouterna och där ska vi planera inför hajken i helgen:) Vi ska planera vad vi ska äte och göra.. kul att få vara med och bestämma

Men nu ska jag snart gör lite mellis så jag skriver mer i morgon:)


      

Av sosilol - 26 september 2011 07:35

Hejsvejs och god morgon:)


Idag är det måndag och skola igen:) Idag har vi idrott och på idrotten har vi orientering:)

Vi har också engelska,So coh No som vanligt:) På engelskan ska vi typ gå igenom there are och there is vilket vi lärde oss i fyran..LÄTT:(

Allt är så himla lätt i 6:an! det  var mycket svårare och roligare i 5:an, saknar min gamla lärare massor!!

Efter skolan ska jag hem och göra lite läxor och mellis:)

efter det så ska jag till stallet och hoppning!! Tror att det blir Space igen och jag är faktikst jätte peppad!! vill ha lite revansh!!:)

Efter det är det scouter och då ska vi förbereda inför hajken i helgen!!

i helgen är det också ekbackshoppning(teräng):)Är jätte taggad inför både hajk och tävling!!:)

  Lyllo Ellen som får rida min lilla sötis:)

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards