sosilol

Alla inlägg den 22 september 2011

Av sosilol - 22 september 2011 20:21

God natt alla!!  


Har tyvär inte skriva så mycket nu men jag kan iaf berätta att det inte gick piss på matte provet och att vi hade det bra i stallet:)

Kankse berättar mer om min dag imorgon:)


 



Av sosilol - 22 september 2011 12:15

HejHej!! 


Tänkte prova en ny grej nämligen:


VAD TYCKER DU?? 

    

Det funkar så här artt jag lägger upp två bilder och ni komenterar vilken NI gillar bäst!!

Så varsågoda:


<- den röda eller...


<- den silvriga??


Vad tycker du??


 





 
Av sosilol - 22 september 2011 08:48

Hallå i stugan!!  


Tänkte berätta om  igår men det får bli lite kort för jag har redan gjort det här inlägget en gång tidigare men då dog datorn!!:(


Igår var det skola som vanligt för mig:)

Vi hade svenska,matte, engelska och ett klassråd som min lärare snackade bort..:(

Vi hade också gymnastik, vi gjorde en sringövning då vi först sprang och hoppade över/under ågra häckar sedan sprang vi tilbaka och började om:) Det var roligt men ansträngande för mitt knä:(


Efter stallet så åkte jag till stallet:)

Jag ägnade först lite tid åt mys med Espe sedan så gjorde jag vatten och smörjde åt Esp och sara!!

Efter det så hjälpte jag Elli att borsta på Especial för hon skulle rida honom. Och dom skulle hoppa och han r underbar att hoppa!!:)

När jag och ellen kollat på när bda grupperna hoppat så åkte vi hem till henne.

Först begaav vi oss ut på en jogging runda:9

Först srang vi sedan sprang vi trappor (utomhus) sedan joggade vi tillbakaoch gjorde situps,armhävningar, plankan, nittio grader mm:) Sedan var mitt knä helt slut:(

Vi åt sedan kvällsmat,var med chicko och kollade på halv åtta hos mig:)


Min lilla sötizz


 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards