sosilol

Alla inlägg den 5 september 2011

:-)

Av sosilol - 5 september 2011 15:05

Hej!!


Nu är jag hemma efter en ganska kort skoldag:-)

På NO disikerade vi natur saker och tittade på dem i steriolupp och det var faktiskt kul   

Sedan hade vi So och nu fick vi ännu mer skriva av jobb:-(((( Gud vad tråkigt!!!

Sedan hade vi engelska  med en jätte konstig vikarie, hon hade en skum dialekt:-(

På idrotten gick vitill ett friidrotts  ställe ganska nära:-)

Jag har ju tyvär problem medknät och kan därför inte delta så mycket men jag hoppade ialla fall lite höjd 

Sista lektionen var matte och då fick vi reutataen från provet i torsdags och jag blev okej nöjd jag fick 28/29 Det var faktiskt bara två personer som fick det:-D Och förraåret var det bästa resultatet typ 25:-) Så jagär nog ganska nöjd 

När matten var klar så cyklade jag hem och gjorde smoothie!!:-D

Snart kommer Ellen och så cyklar vi til hoppningen:-)

Efter hoppningen ccyklar jag direkt till scoutena!!!:-)


//Sigrid   

Av sosilol - 5 september 2011 07:49

Hej!!!


Idag har vi mini sovmorgon till 8.25:-) Väldigt kort men skönt ändå!!


Vi startar dagen med NO sedan har vi SO. So har blivit ett av mina icke favorit ämnen eftersom vi bara skriver av kartor och då man är klar läser vi 7-9 geografibok:-(

Idag har vi också idrott!! Det är roligt att inte bara sitta still!

Sen då vi slutar så åker jag hem gör lite läxor och mellis. Jag tror det blir smothie!!:-)

Sedanåker jag till Ellens skola och hämtar upp henne och så åker vi till stallet:-)

Där gör vi iordning våra hästar och sedan hoppar vi!!!

Jätte kul med hoppning eller markarbete varje måndag!!

Sedan bär det av mot scouterna!!!:-)

 Bild på smoothies tagen från google:-)


/Sigrid:-P

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards