sosilol

Alla inlägg den 9 september 2011

Av sosilol - 9 september 2011 13:38

Hej!!


Nu är jag hemma på en liten snabbvisit för att äta lunch:-)

I skolan så hade vi svenska prov i läsförståelse. Det gick nog ganska bra tror jag:-)

Sedan var det slöjd  och vi jobbade vidare med sandpapper hela lektionen:-/ Man får ganska ont i fingrarna:-(

Sedan var det franska:D Vi hade stavningstest ovh gick igenom nästa kapitell:-)

Sedan åkte jag hem och åt lunch med mamma:) Vi åt rostbiff!

Sedan satte jag mig och tränade franska glosor!!

Kan passa på att rekomendera:

glosmastaren.se och webbmagistern för alla som vill göra lite läxor på datorn:)


Nu ska jag snart till stallet!!

Vi ska mocka hagar och såklart rida!!:D Jag hoppas som sagt på Sinpan:)

Ni hör kanske inte mer av mig idag för att vi ska ju ha gäster:)


/Sigrid


Av sosilol - 9 september 2011 07:28

  Hej!!!!


Ja, det är vad jag ska lära mig, alla europas länder och huvudstäder  men jag kan snart alla:D Och läxan är till på

Tisdag:-) 

Snart cyklar jag och möter Alex:-)

Fredagar är en väldigt lugn dag i skolan  vi har bara svenska sedan slöjd och sist på dagen har vi Franska 

Sen åker jag hem och äter lunchoch fixar något mellis jag kan ha med mig:-)

Sedan åker jag till stallet:-) Vi ska mocka lite hage sedan RIDNINGEN:D

Jag hoppas såklart få rida Especial men vill också rida typ

Sinpan:-)

Sedan i kväll ska vi ha gäster  


/Sigrid


Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards