sosilol

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av sosilol - 2 januari 2012 17:00

Haloj!


Tänkte skriva vad som ligger i min spellista just nu:)  


All this way- Amanda Fondell

Levels- Avicii

Titanium- David Guetta, Sia

Ängeln i rummet- Laleh

Whit out you- David Guetta, Usher

Krossa alla fönster- Maskinen

True Colors- Amanda Fondell

Made of- Amanda Fondell


Japp där var dom:))

 


Av sosilol - 2 januari 2012 13:00

Hejsan!


Det var så här att jag hade bestämt att jag skulle komma den 4:e januari till min uppfödare i nortälje och där skullle jag välja en hamster:)

Vi km dit ochvi tittade på massor med kullar och jag fastnade för en kull där mamman redan fått en ny kull så den gamla kullen blev "utslängd" av mamman. Så då hade jag iaf valt kull. Alla i den kullen såg ganska lika ut. Så jag tog upp en och höll på med den lite och sedan bästemde jag mig för den!:D PÅ vägen hem döpte jagden till TinTin för han kändes så modig av sig. Jag skulle också välja släkt namn som skulle vara en bergart. Jag valde Granit för då var han lite Granitfärgad. Så han heter Granit TinTin. TinTin med två stora T för det är coolt!

Bild från då jag köpte honom  

 

två bilder från nu när han är fullvuxen

    

Av sosilol - 2 januari 2012 11:00

Hejsan!!


Nu kommer jag några dar här framöver skriva om vad jag gjort 2011:)

  • Jag skaffade TinTin i januari
  • Min födelsedag i mars
  • I april åkte hela familjen en vecka till Italien
  • Under hela våren fick jag rida Especial varje dag då han skulle sättas igång:D
  • Skolavslutning och sommarlov!
  • Karlshem
  • Stalljobb vecka
  • Skåne och på landet med familjen
  • Scoutläger
  • Ny klassen <3
  • Jag börjar på hoppning på måndagar
  • Hajker med scouterna
  • Stallet
  • Jullov
  • Julfirande

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards