sosilol

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av sosilol - 4 januari 2012 15:00

Hejsan!!


Nu ska jag skriva om då jag slutade 5:an.

Jag slutade då på den skolan för sista gången för till hösten skulle jag börja där jag går nu:)

Alla 5:or skulle skriva om en låt till sin lärare och vi skrev om Teddy björnen fredriksson det blev lite halft fail..:(

Sedan sa alla hejdå till varandra för sedan till hösten skulle alla börja i andra skolor.

Saknar den klassen och läraren fast jag älskar min nya klass:(

saknar<3

 

Av sosilol - 4 januari 2012 11:00

Hejsan!!


Especial blev halt lagom till påskäggsjakten då jag tänkte ha tävlingsdebut på honom... Då fick han vila i typ en månad (minns det som typ 3 månader) sedan fick jag sätta igång honom i en månad.

jag minns hur ledsen jag var över att han blev halt och att jag inte skulle få tävla  med honom men när han var bra igen och jag fick sätta igång honom VARJE dag så var jag överlycklig!:D

Jag fick rida med på nybörjar lektioner, rida i hagen och rida lektion för Ellen och Estelle (det var as kul) jag red också ut någon gång fast då också med en ridgrupp.

Minns inte så mycket mer än att jag var överlycklig!!    

Mina två favvoriter<333

Jag har 200 andra bilder från igångsättningen som alla mina snälla vänner tog och jag kan visa några:)

 

Av sosilol - 4 januari 2012 07:15

Hej!!


Idag har jag haft min hamster TinTin i exakt ett år!!

 

     

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards