sosilol

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av sosilol - 8 januari 2012 19:27

Hejsan!!


Nu läser jag hungerspelen!

Jag har inte läst så långt men hitttils är den bra:) och jag har hört av många att den ska vara riktigt bra och det finns ju två till också!!

Men nu ska jag snart fixa en del grejer sedan  upp och läsa vidare sedan sova...

Så god natt på er allihopa!

 

Av sosilol - 8 januari 2012 19:18

Hejsan på ersan!


DEt blir mycket bilder så här efter resor:)

Här är alltså lite bilder från Skåne:
Hotellrummet  

Utsikt

  

Lite av det jag köpte

  

Choklad:P

  

Korridoren igen...

    

Av sosilol - 8 januari 2012 19:11

Hej!


Fick just ett mail av visaprint om att min kalender är tidig och att den kommer senast 12:e istället för 19:e!! 

Så nu e jag glad!


   

Av sosilol - 8 januari 2012 18:59

Hejsan hoppsan!


Här är trebilder från E-kursen:

Min sovplats

  

Vi bakade också tårta:) Här är min tårta

  

..och Sandras tårta

 

 
Av sosilol - 8 januari 2012 17:41

Haha!! Känner att jag kommer hem väldigt många gånger...


Tänkte skriva om hur det var i Skåne!

Vi tog planet på förmiddagen och det gick fort ner dit:) Och det var inte så hemskt som det kan vara för mig. jag brukar få lock i flera dagar efter och så brukar jag må illa. Men nu satt jag mest och läste.

Sedan kom vi iaf till hotellet och där bytte vi om sedan begav vi oss till våra kusiner och var där hela kvällen. Vi körde 15 i skogen och så körde vi minecraft. Vå åt också god mat och hade julgransplundring.

Igår gick vi på stan och jag köpte diverse smågrejor... Efter lunch åkte vi till farmor och farfar. Där fikade sedan lagade vi mat och åt den:)

Idag så gick jag och brorsan men det var bara två affärer öppna, Clas Olsson och Åhlens... Sedan tog vi flyget hem.

Så det har varit najs:)

Hotellet  

 

Av sosilol - 8 januari 2012 10:30

Hej!


Nu har ni läst om höjdpunkterna på min termin.

Jag skrev ju också stallet, jullov och julfirande men det har jag redan skrivit massor om...

Nu hoppas jag på att få en lika bra termin om inte ännu bättre:D

Hopas ni också får det superbra!


 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards