sosilol

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av sosilol - 26 januari 2012 20:11

Haloj!!


Nu har jag precis blivit klar med franska läxan!

Vi har massa glosor tills imorn, dom har mest med kloackan och göra nu!

 

Av sosilol - 26 januari 2012 19:49

Heej!


Ledsen att jag inte han blogga imorse men jag fick suuuuuuuuuper brotom och han knapt matteläxan-.-

Men jag har iaf haft en bra dag. Matte som vanligti en timme. Sedan bild  älskar bild, det är så roligt och läraren är så himla snäll! Efter det var det lunch och vi fick typ pasta med ratatullie som smaka nada.

Efter lunch var det teknik och sedan NO. Vi avslutade dagen med So och äntligen har vi fått vår nya lärare! Han verkade OK faktiskt!

Efter skoaln tog jag, Sandra och Elli bussen till stallet men vi gick via Ellis hus och sedan till stallet. Idag så skötte jag Especial som vanligt och kolla då Sandra red. Hon red Candy.


Estelle e fotografen:)

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards