sosilol

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av sosilol - 12 januari 2012 19:37

Haloj!!


Nu är det bara en ynka liten skoldag kvar innan det är helg! Och dessutom går vi bara till 11.50 och sedan ridning!

Men imorn är det fredagen den 13... tror inte riktigt på sånt men det är ändå läskigt-.-  Det är också min fina bästis Sandras födelsedag och då blir hon tonåring, det är helt sjukt!!

Nog snackat om imorn...


Idag så var det en lååång och regnig dag 

Bilden vbar rolig! Jag, sandra och Julia håller på att designa ett vattenland tsm:)

SO:n var seeg som tusan. Vi läste hög i en timme-.-

Sedan fick vi skjuss till stallet och där så fick vi reda på att Sandra skulle ha Jompa. Jompa kan bocka om någon annan gör det men eftersom Candy och Quincy inte gick så var det en lugn lektion:)

Första bilden jag tog på Jompa, med en 1,3 pixlars kamera!


 

Av sosilol - 12 januari 2012 08:38

Hejsan!!


Nu har den nya omröstningen äntligen kommit upp!

Frågan är: Hur var det att börja skolan?:)

Så tyck till nu! hehe

 

Av sosilol - 12 januari 2012 08:18


Heej!!


Idag har vi första sovmorgonen på terminen! Skönt!  Det är så skönt att bli väckt halv åtta ligga och läsa till åtta och sedan sega sig upp utan att ha brottom! Nu på måndag har vi sovmorgon igen:)

Idag börjar vi med ett lååångt pass matte sedan bild! Det var as länge sedan jag hade bild för jag var sjuk senaste gången så det var fem veckor sdan sist.

Efter det har vi iaf lunch sedan teknik, no och sedan teknik igen.Sist på dagen har vi en timma SO.

Efter skolan tar jag och Sandra bussen till stallet där hon har ridning. Undra hur det går idag... med tanke på allt bockande  senaste tiden!Kanske en första avramling för Sandra...

Jätte cool bild Emma tog på Quincy "bockmästaren" haha


 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards