sosilol

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av sosilol - 28 januari 2012 19:27

Heej!!


Vill så himla gärna ha en iPhone!

Imorn skriver jag mer om varför!

 

Av sosilol - 28 januari 2012 10:00

Heej!!


E den inte bara så bra!?

Typ garvar ihjäl mig! 


Av sosilol - 28 januari 2012 08:47

Hejhopp!


Idag så blir det nu på förmiddagen en sväng till TC. Jag ska köpa en tjocktröja, justera mina glasögon och kolla på lite födelsedags presenter.

Efter det så har brorsan min en blåskonsert (han spelar trombon) som jag tänkte gå på:) Efter det åker familjen , mormor och morfar till ett lunch cafe och äter något. Sedan tar jag bussen till stallet. Där e det skötarmöte:)

Det var mina planer för dagen!

Min sköthäst Especial!

    

Av sosilol - 28 januari 2012 08:21

Heej!!


Hade en underbar dag igår!

Först så var det skola med svenska,  slöjd och franska. På svenskan hade vi Alexander (sämsta vikarien) som skulle lära oss om stor bokstav och punkt. Asså lär man sig inte det i ettan?!

 "Han åkte till skolan. Sedan han träffa sin mentor, och där fick tala de om hur han skule gå till väga"

Kolla så fin svenska han skriver! Grejen e den att svenska lärare ska kunna bättre svenska än en själv.


Efter skolan så gick jag, Wilma, Sandra och Lovisa hem till Anna. Först höll vi på med hennes marsvin sedan så satte vi på "det okända". När vi sett tre avsnitt så tröttnade vi och så satte vi på "Fullthus". Fast vi pausade direkt och gick och gjorde snabbnudlar til typ lunch (!?). Sedan kollade vi på fullt hus och drogade Fini (godis) vid kvart i fem hämtade pappa mig och skjussa mig till stallet.

Jag så att jag skulle ha Space sedan sprang jag till klubbis och bytte om, sedan så borstade jag både Space och Especial. Klockan typ fem över fem så fick jag, Estelle och Ellen lite smått brottom eftersom vi börjar kvart över. Men vi hann!

Space var fin under framridningen och i galoppen var han UNDERBAR han var så lugn och fin:)

Sedan så tränade vi på minskad galopp över galoppbommar. Det gick oxå bra och Elin (tränere) sa att vi blivit jätte duktiga på det! Efter det så skritta vi av dem.


Hemma så åt vi kött till kvällsmat och hemgjord glass till efterrätt. (vi har glassmaskin)

Sedan kolla vi "på spåret" hehe

Jag och Space i somras  

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards