sosilol

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av sosilol - 3 januari 2012 15:00

Hejsan!


På påsklovet 2011 så åkte jag och hela min familj till Sorrento i Italien.

Vi var i Pompeji och sog alla gubbar och hus mm. Vi hade faktiskt en svensk guide:D

Vi var också i massa små trevliga byar och så gick vi på stan:)

Det var revligt inte über varmt men typ 20+ och poolen var as kall:/ Fast det var skönt då man var as varm.

Frukosten serverades av vita kypare (stavning??)

mina då aldelles nya converse:)

Poolen

Ignorera min skumma hand och fokusera på den as goda glassen<3

Från pompeji

Typ drakblomma elr vad den nu hette...

Glass+ Italien= Sant

haha!!XD

 

Av sosilol - 3 januari 2012 11:00

Hejhopp!!


Jag fylde 12 år den 7/3.

Jag fick min mobil, Xperia X8. Jag fick en ridhjälm hästgodis mm. Minns inte allt.

fast jag minns att det var en måndag och på den tiden var måndagar jätte sega vi gick till 15.10

Jag hadeHäst kalas med mina närmsta vänner och det var kul!

Jag blev också firad av släkten.

Mer mnns jag faktiskt inte om då jag fyllde 12 år!

Vet att jag publicerat den här 100 ggr men det är den ända som kan förknippas med min födelsedag. (bilderna från min födelsedag är på pappas dator)  

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards