sosilol

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av sosilol - 11 januari 2012 11:30

Av sosilol - 11 januari 2012 11:03

Hejsan alla!!


Här är resultatet från omröstningen:


Tror du världen går under 2012?

Ja!                            8.3%

Nej!                           58,3%

Tror inte det..            8,3%

Kanske det kanske     25%

 

Av sosilol - 11 januari 2012 10:53

Heej!!


Som rubriken säger så sitterjag nu i datasalen med Sandra:) och idag är det bara två minecraft nördar här!:D normalt sett så är det typ 20 st!

Vi har iaf ätit lunch precis och det blev soppa men den såg ut som blod... så vi tog pastasallad istället!

Idag har vi haft gympa och sedan svenska. På svenskan tränade vi på att argumentera och jag skulle typ argumentera om dålig skolmat vilket var ganska lätt!

Idag fick jag också höra e bra grej! Att mattanterna klagat på den avskyvärda laxsörjan vi fick igår!! Det var bra gjort av dem!

Nu har vi snart franska!

Enav få bilder på denna dator:/  

 

Av sosilol - 11 januari 2012 06:55

Hej!


Idag är det andra dagen i skolan.

Det är onsadg och ganska lång dag, men inte lika seg som tisdagar.

Vi har jumpa, svenska, franska, engelska, matte och klassråd.Ibland får vi gå tidigare från klasssrådet och det är ju alltid najs:)

Efter skolan skajag till stallet:)

Bild från förra våren


    

Av sosilol - 11 januari 2012 06:40

Hejsan!!


Oj vilken spännande rubrik jag tog!! *ironisk*

Haha men jag kom inte på någon annan rubrik för det jag tänkte skriva om är att jag hade lite svårt att sova igår.

Det är så jobbigt för på lovet har man "vridit om dygnet" alltså att man går och lägger sig senare och går upp senare, så nu när skolan börjar så är man as trött på mornarna men jätte pigg påkvällarna.

Jag gick o la mig niosedan läste jag länge sedan låg jag i typ en timme innan jag somna, det sluta med attjag somna elva...


 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards