sosilol

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av sosilol - 14 januari 2012 19:33

Hejsan!


Idag var jag uppe med tuppen för jag skulle ha stallet.

Jag fick skjuss av pappa till stallet och där började jag sätta på täcken.

Sedan mockade vi och det kändes som det gick väldigt fort!

När vi var klara med hela stallet så tog vi ner allt pynt och åt lunch.

På efter iddagen tog vi in hästarna och tog av alla hästar täcken.

Kolalde på hemsidan och blev påmind om min lilla Lina <3 min pysslarhäst som avlivades 2009 pga alvarlig fång:'((


    

Av sosilol - 14 januari 2012 19:19

Hejhopp!!


Idag har pappa köpt en ny nätverksgrej så nu ska det inte krångla mer!!!!:DD

Är hur glad som helst! 

   


Av sosilol - 14 januari 2012 10:00

Av sosilol - 14 januari 2012 07:46

Hesjan hoppsan!!

 

Nu ska jag snart till stallet och jobba!

Sedan ska vi ta bort allt pynt och sedan få vi se var det blir av med mig!


 

Av sosilol - 14 januari 2012 07:34

Hejsan!!


Ridpasset igår gick bara skit! Han stängde av mig helt och lyssnade nada på mig!

Framridningen var bra men efter galoppen så... Visst jag hade en lugn galopp men han lyssnade inte på mig!

Jaja nog tjatat om det de kan inte altid gå bäst!

Men man ska alltid hita tre bra saker med passet så det ska jag göra nu:

  • Han hade lugn galopp
  • Han var Jätte duktig i framridningen
  • Han gick jätte fint i skritten mellan galopperna!

Det var faktikst ganska så svårt! Men man ska alltid se passet från de bra sidan!

    

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards