sosilol

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av sosilol - 22 januari 2012 20:00

 

 
Av sosilol - 22 januari 2012 19:37

Haloj!!


Rubriken talar. Jag har ätit mat.

Till kvällsmat fick vi lax med en typ sallad av gurka och blomkål.

Till efterrätt fick jag n glass:)

 

Av sosilol - 22 januari 2012 18:50

Hejsan!!


Nu har Sandra precis åkt hem till sig!:(

Vi har i alla fall spelat diamanten och Lusen, spelat super mario och varit ute och fottat massa!

Här är två små bilder från dagen:

  

 

       

Av sosilol - 22 januari 2012 14:03

Hejhopp!!


Nu har jag ätit lunch, städat hs TinTIn och städat badrummet!

Till lunch åt jag gulashsoppa med bröd till (för er som bryr er)

Vilken minut som helst kommer Sandra hit!


/Sigrid

Av sosilol - 22 januari 2012 12:33

Hejsan!


Här är ett gäng headers jag har gjort:

En av dom första:))

  


  


  


  

Jag tror det var alla förutom tre...

    

Av sosilol - 22 januari 2012 12:24

Hej på er!!


Jo, varför heter min blogg Sosilol????

Och jag har faktiskt inte riktigt svaret på den frågan! Men jag ska förklara det jag vet/minns:

Typ alla normala namn var upptagna. Jag försökte med allt typ! Sean bara kom sosilol in i huvudet och jagtyp bara skrev ner det och tryckte på "skapa blogg" och så hette bloggen så. Sedan nu efter så kom jag på at sosilol e sil på rövarspråket :P

Men varför byter jag inte då??

Jag gillar bloggen så pass mycket att jag inte vill byta. och vad skulle jag i så fall byta till?? "Päronskruttet" eller, det är typ bara sånna som finns kvar som namn...

Och Sosilol är inte så hemskt!


 


Av sosilol - 22 januari 2012 12:20

Hej!


Nu har jag faktiskt varit ute och lekt i snön:D Jag fottade också en del!

Först så fottade jag sedan så gjorde vi en egen pulka backe ochåkte lite.

Här är bilderna:

snöhjärta

  

brorsan gör snöängel

   snögubben som jag bygde

  

Jag gör snöängel

Especial ute i snön förra året


 

Av sosilol - 22 januari 2012 10:51

Hejsan!!


Nu är det bestämt att Sandra kommer hit vid 2:)

Då får vi se vad vi hittar på för någonting.

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards