sosilol

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av sosilol - 13 januari 2012 13:00

Hejsan!!


Nu under våren kommer vi 6:or göra nationella prov! fast vi har redan gjort det i femman:( om vi hade varit ett ynka år äldre hade vi fått ha 2 natinellla istället för fyra! För det e så här att förut hade ma i 5:an och 9:an men nu så byter man femman mot 3:an och 6:an men vi e mitt i skiftet så vi får alla!! 

Så eå är läget nu lixom!

   

Av sosilol - 13 januari 2012 10:30

Grattis på födelsedagen allra finaste bästis!!


Idag fyller min bästis Sandra 13 år! Tänka sig att hon e 13 år nu!! (fast inte just nu för hon föddes på kvällen) Tonåring, då tänker jag på typ 16 åringar inte sånna som oss! en jaja nu e hon iaf tonåring och jag e bara tolv.. hehe men om två månader så!!:))

Och snart har vi också varit bästisar i 8 år:)

Jag har varit med idg nästan varrenda dag i dem åtta åren förrutom ibland på helger och då någon e sjuk! Den längsta period vi varit utan varran är 2 månader en sommar då hon var ute och seglade.

Hoppas det inte inträffar igen X)

Kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig!! (alltså som kompis,hehe)


 hennes lilla kanin William

You made my day 

   


Av sosilol - 13 januari 2012 07:23

Vad gjorde du kl 08 i morse? då ska jag gå til skolan..
Vad gjorde du för 15 min sedan? åt frukost
Det sista du sa högt? ja det ska hon
Det senaste någon sa till dig: Mamma sa: ska sandra få det där från *******?
Vad har du druckit idag? juice
Vad var det senaste du åt? macka
Vad var det senaste du köpte? yogurt
Vad är det för färg på din ytterdörr? grön.. vem bryr sig
Vad är det för väder hos dig nu? mörkt
Godaste glassmaken? Choklad!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja
Sover du tungt? tror inte det
Drömmer du mardrömmar? Var ett tag sen sist:)
Trivs du med ditt jobb? går i skolan..
Favoritklädsel? Jeans och tjocktröja
Favoritlåt just nu? Titanium
Vad ser du om du tittar till höger? fönster
Vad gör dig glad just nu? att det e fredag
Vad ska du göra härnäst? gå till skolan
Höger el vänsterhänt? höger
Humör just nu? Trött och typ glad
Favoritgodis? All choklad och sura godisar!:)
Kläder just nu? Jeans och A&F tröja
Sommarplaner? no idea..
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? båda
Vad är viktigast för dig? mina vänner & familj och hästarna!
Är du kittlig? japp, som tusan!
Snarkar du? ibland
Stjärntecken? Fisk
Äckligaste insekten? typ alla som e slemmiga
Vad längtar du mest efter just nu? Helg kompisarna och hästarna!

 

Av sosilol - 13 januari 2012 06:43

Hej på er!


Idag e det fredag, OMG va skönt!

Vi börjar dagen med ett långt svenska pass, lite segt men man överlever! Vi kommer antagligen läsa eller förbereda oss in för nationella proven!

Efetr svenskan har vi slöjd och idag har jag syslöjd med min gamla lärare från förra skolan. Hopas vi gör något roligt, inte bara sticka. (hon gillar stickning)

Sist på dagen har vi franska och vi ska nog ha lite förhör och kola på en liten film.

Sedan tar jag bussen till Ellen och så går vi till stallet:) Idag är den fredagen den trettonde och alla hästar e på bockhumör! hur ska det här gå... jag vill iaf ha Especial eller Sinpan!

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards