sosilol

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av sosilol - 18 januari 2012 19:23

Hejsan!!


Orkar inte skriva om vad jag gjort idag faktikst...

Min mobil var helt mupp så det går inte att ringa/smsa/svara på någonting!! Så jag skickade lite halft panikslaget ett sms till Estelle att jag kom till hennes skola sedan skulle jag på bussen så jag fick aldrig svaret... (hade smsat på min kompis mobil) när jag kom till hennes skola så försökte jag hitta till hennes skåp som hon visade mig vägen till i Augusti och jag gick rätt på en gång!!:)) fett stolt asså!

Sedan gick vi till stallet osv...

min första bild på Especial, han blundar typx)


  

Av sosilol - 18 januari 2012 19:18

Hittade den här bilden på google, det ser ut som den boxas, haha!XD


 

Av sosilol - 18 januari 2012 19:07

Hejsan!!


Läste ett fint inlägg på min bästsis bloggg om hur underbart duktig jag e på spanska...  http://sandrasaklart.bloggplatsen.se/ <---- där har ni hennes blogg:) Jag kan typ bara säga "Hola Pepino!" vilket betyder hej gurka, haha!!

Men då kan jag faktikst säga att jag är bättre en henne på franska, så det så!:))


 


Av sosilol - 18 januari 2012 07:35

Hejsan!


Idag är det onsdag! Och det brukar vara en rolig skoldag, kan bero på att vi inte har SO, haha!

Vi har jumpa, svenska, sedan tidig lunch:) Efter lunch har vi franska och sedan Engelska och efter det matte och klassråd.

Efter skolan ska jag ta mig till stallet och jag hoppas verkligen att jag ska hinna med den tidiga bussen!

 

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards