sosilol

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av sosilol - 20 januari 2012 12:34

Hejsan!! Nu sitter jag på bussen på väg mot Ellen:) Idag hade vi vikarie på svenskan och han sög... På slöjden så började jag så mitt förkläde som ska bli till pappa. På franskan hade vi coctailparty.Sedan var det lunch och det blev gryta. Och som Sandra kommenterade såg det ut som snor!:( Sedan gick jag och Gabi till bussen och det var jätte halt! Vi gled runt som typ småbarn, hehe.Men nu så e jag snart framme! /Sigrid

Av sosilol - 20 januari 2012 10:00

Haloj!


Han ju inte skriva något igår kväll för vi hade terminstart med scouterna.

Men jag skriver om den nu:

I skolan så gjorde vi inget speciellt förutom att vi har börjat med varannan teknik varannan fysik på tekniken. Juste på NO:n har vi börjat med ett projektarbete, jag, Wilma och Gabi jobbar om Krita:) (tidsperiod)

SEdan tog jag och Sandra bussen till Ellen och föresten så dissade busschafören Elli och hennes kompis totalt och bara åkte iväg! Men Sandra red iaf Quincy.

Sedan hade vi terminstart med scouterna och vi fick kinderägg med värdelösa leksaker!!


 

Av sosilol - 20 januari 2012 07:34

Hej!


Idag är det äntligen fredag (jippi) och ridning för min del...

Fast först ska jag till skolan. Idag har vi först svenska och då får vi se om vi har vikarie eller inte. Efter det har vi slöjd och jag ska börja sy mitt förkläde. Sist på dagen har vi franska.

Sdan äter jag lunch och tar bussen mot Ellen sedan går vi till stallet:)

Idag vil jag rida Especial eller Sinpan och jag vill gärna rida barbacka idag:)

Hoppas ni får en bra dag!

    


PS. Kom ihågatt rösta i omröstningen:)

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards