sosilol

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av sosilol - 25 januari 2012 20:34

Hej alla!!Nu sitter jag i en iskall lya (rum typ) och väntar på Sandra, Vickan och Erica. Vi ska snart ha isvett med massa nya scouter. Idag var jag i skolan och stallet som vanligt men skriver mer om det imorn!Jag kommer hem sent idag så jag kommer inte hinna blogga då:( /Sigrid

Av sosilol - 25 januari 2012 07:38

Vill ha!!! Vill så gärna ha en hund!! Gaah jag dör!

 

Av sosilol - 25 januari 2012 07:26

Hej!


Nu har jag dushat, ätit frukost och precis fönat håret för annars skulle det frysa till is-.-

Snart ska jag bege mig mot skolan och idag börjar vi med jumpa.

Sedan svenska, lunch och franska. Efter franskan ha vi engelska, matte och klassråd.

När jag slutat tar jag bussen till stallet.

I kväll är det också rekryteringsmöte med scouterna och vi ska hålla i isvett.

haha jag döör X)

 


Av sosilol - 25 januari 2012 06:52

Hejsan!!


Igår vart det lite markarbete på ridningen, det var faktiskt samma markarbete som i måndags. DEt gick lika bra också så jag är riktigt nöjd. Jag tycker det är givande att rida två dagar i rad med samma övnig och samma häst för då får man träna på det som gick fel dagen innan:)

En grej som var jobbig var att en liten nybörjar tjej skulle rida igen så hon fick Jompa. Och han typ skrittade runt banan... Fast det störde inte så mycket.

    

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards