sosilol

Alla inlägg under januari 2012

Av sosilol - 15 januari 2012 18:02

Heej!!


Nu har jag gjort unden ett berg med läxor, alltid lika skönt att ha det gjort!

Jag har gjort två engelsk läxor och så har jag läst massa SO.

Nu ska jag snart sätta mig och kolla på twilight med brorsan:)

Kankse inte blir fler inlägg idag:(

    

Av sosilol - 15 januari 2012 15:58

Hej!!


Nu har Ellen gått hem för några timmar sedan och sen dess har jag suttit och kollat på då min brorsa spelade ett matlagningsspel, hehe hade inget annat för mig!

Men jag och Ellen bakade choklad cupcakes som blev super goda! 

Vi åt också lunch och kollade i min skolkatalog.

Nu ska jag ner till lite mellis med familjen...

      

Av sosilol - 15 januari 2012 10:56

Hej!


Snart kommer Ellen hem till mig och då ska vi baka cupcakes!=)

Jag tänkte att vi kunde göra nöt cupcakes, dom e as goda!

Sedan ska hon till IKEA och då tänkte jag se om någon annan ville komma hit, kanske Sandra men hon har nog gäster för hon fyllde ju år i förrgår. Men vi får se!

 

Av sosilol - 15 januari 2012 08:43

Godmorgon alla människor!


Idag har jag en göra-ingenting-dag som alltid brukar bli fulspäckade av masor at göra!

Kanske ska jag göra något med en kompis eller baka elller något annat trevligt:)

Som sagt så kommer jag alltid på något att göra! Tyvär brukar jag inte kunna blogga på sådanna här dagar, det bara brukar bli så mycket att göra!

Hoppas ni får en bra dag!

Mina och Estelles muffinsar från i sommras:)

 

Av sosilol - 14 januari 2012 19:33

Hejsan!


Idag var jag uppe med tuppen för jag skulle ha stallet.

Jag fick skjuss av pappa till stallet och där började jag sätta på täcken.

Sedan mockade vi och det kändes som det gick väldigt fort!

När vi var klara med hela stallet så tog vi ner allt pynt och åt lunch.

På efter iddagen tog vi in hästarna och tog av alla hästar täcken.

Kolalde på hemsidan och blev påmind om min lilla Lina <3 min pysslarhäst som avlivades 2009 pga alvarlig fång:'((


    

Av sosilol - 14 januari 2012 19:19

Hejhopp!!


Idag har pappa köpt en ny nätverksgrej så nu ska det inte krångla mer!!!!:DD

Är hur glad som helst! 

   


Av sosilol - 14 januari 2012 10:00

Av sosilol - 14 januari 2012 07:46

Hesjan hoppsan!!

 

Nu ska jag snart till stallet och jobba!

Sedan ska vi ta bort allt pynt och sedan få vi se var det blir av med mig!


 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards