sosilol

Alla inlägg under januari 2012

Av sosilol - 17 januari 2012 07:03

Hejsan!!


Här är ett ganska så väntat resultat från omröstningen:


SÄMST! Lovet var ju bara tre veckor!   0%

Okej, jobbigt med själva skolan men kul att träffa alla kompisar!   50%

Jätte kul, jag har pluggat matte hela lovet!    0%

Längtar redan till skolanavslutningen....        50%


Haha trodde nog inte att någon skulle ta den näst sista!

 


Av sosilol - 16 januari 2012 20:32

Hejsan!!


Nu e jag hemma för det var inga scouter idag...

Idag red jag iaf Viggo och vi tränade på ökad och minskad galopp mellan två bommar. Jag fick köra en special version för Elin sa att Viggoaldrig under sina 22 år behövt minska galoppen... Berättar mer imorn för nu har jag lite bråttom!

/Sigrid :P

Av sosilol - 16 januari 2012 16:38

Hej!!


Måste bara berätta om vad som hände idag på engelskan!

Vi gjorde först en övnng då man skulle lyssna på en låt och hitta ord och sedan när den övningen varklar så sa vår lärare: " Nu ska alla sjunga med högt och tydligt, otminstånde i refrängen!" (hon sa det på engelska) och alla typ började skratta när låten sattes igång för vår lärare stog där och gungade med huvuvudet och sjung med! Och hon e likson typ 50 år och det var en hårdrocks låt! haha!!

Det var allt bar roligt!

(skulle gärna lagt upp låten om jag bara hittade den...)


 

Av sosilol - 16 januari 2012 16:28

Hejsan!


Asså nu funkar inte nätverket igen!!!!! Jaga blir galen! Seriöst, jag orkar inte mer!!

Sorry för litet damputbrott men jag blir så trött när ingenting funkar jag som hade skrivit ett långt inlägg så dör alltihopa! Jag blir bara så trött...

Tänkte skriva att jag imorse fixat lite med inställningarna på datorn så neu e det jätte snyggt:) Nu är kansterna( det som är där nere och där uppe) rosa och om man inte gör något i en minut så kommmer min skärmsläckare, som är bubblor! Jag har också fixat ett bildspel som bakrund:) Allt detta ändrar man genom att högerklicka på ens bakrund och välja anpassa! (För er som bryr er så har jag windows)


 

Av sosilol - 16 januari 2012 16:17

Hejsan!!


Nu e jag hemmma! Var inte inte så lätta t gå hem idag! Jag hade ont i knät sen jumpan och så hade jag två tunga väskor att bära (så nu har jag apa ont i axeln-.-) plus att en kille i klassen sprutade massa parfym på oss!

Har haft en hyfsad dag idag inte så seg fakiskt. Fast det var vi som skulle haft sovmorgon så vi får nästa vecka istället!;)

Nu ska jag snart i väg till stallet och hoppningen! Pappa skjusar mig idag för mitt knä orkar inte gå just nu+ att jag vill kunna rida någelunda idag!

 

Av sosilol - 16 januari 2012 07:33

Hej!!


Idag var det väldigt osäkert om vi skulle  ha sovmorgon till 10 elr inte! Så nu går vi till skolan 8.25 som vanligt men tänk om vi då började 10?! Gud va snopet det skulle bli men vi får se...

 

 

Av sosilol - 16 januari 2012 06:59

Hej!


Nu siter jag här helt ny dushad framför dotorna och är allmänt "inte-taggad" på att gå till skolan! Orkar verkligen inte! fast vi går bara till 14.05 och det är ju skönt.

Idag har vi bara NO, kort SO, kort engelska, lunch, svenska och matte.

Efter skolan går jag hem och äter mellis och gör lite läxor sedan går jag till stallet och har hoppning!:)

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards