sosilol

Alla inlägg under januari 2012

Av sosilol - 23 januari 2012 12:15

Dagens tumme upp går  till... (förutom hög statestik)


Mina vinter kläder!! Älskar dom verkligen!

Vad menar jag då med vinterkläder? MIn svarta jacka med luva och päls på luvan. Mina vantar och min mössa:))

Dom håller mig varma varje dag + att dom är sköna och snygga! 

 



200

Av sosilol - 23 januari 2012 08:48

Hejsan!!


Kollade och såg att statestiken var hög igår och det är ju alltid bra!

Vi hade faktiskt 200 sidvisningar!!  

 

Av sosilol - 23 januari 2012 08:19

Hejsan!!


Idag har jag sovmorgon till tio i tio, guuuuud så skönt!!

Så vi har ingen NO idag utan börjar direkt med SO. Idag kanske vi har en ny lärare?!

Sedan har vi engelska och efter det lunch. Efter lunchen har vi idrott och jag hoppas vår lärare är tillbaka! Orkar inte mer fler vikarier! Sist på dagen har vi matte.

Efter det åker jag hem och gör läxor och äter mellis. Sedan iväg till stallet och hoppningen


PS.snön ligger kvar än! pepper peppar...

Av sosilol - 22 januari 2012 20:00

 

 
Av sosilol - 22 januari 2012 19:37

Haloj!!


Rubriken talar. Jag har ätit mat.

Till kvällsmat fick vi lax med en typ sallad av gurka och blomkål.

Till efterrätt fick jag n glass:)

 

Av sosilol - 22 januari 2012 18:50

Hejsan!!


Nu har Sandra precis åkt hem till sig!:(

Vi har i alla fall spelat diamanten och Lusen, spelat super mario och varit ute och fottat massa!

Här är två små bilder från dagen:

  

 

       

Av sosilol - 22 januari 2012 14:03

Hejhopp!!


Nu har jag ätit lunch, städat hs TinTIn och städat badrummet!

Till lunch åt jag gulashsoppa med bröd till (för er som bryr er)

Vilken minut som helst kommer Sandra hit!


/Sigrid

Av sosilol - 22 januari 2012 12:33

Hejsan!


Här är ett gäng headers jag har gjort:

En av dom första:))

  


  


  


  

Jag tror det var alla förutom tre...

    

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards