sosilol

Alla inlägg under januari 2012

Av sosilol - 18 januari 2012 19:18

Hittade den här bilden på google, det ser ut som den boxas, haha!XD


 

Av sosilol - 18 januari 2012 19:07

Hejsan!!


Läste ett fint inlägg på min bästsis bloggg om hur underbart duktig jag e på spanska...  http://sandrasaklart.bloggplatsen.se/ <---- där har ni hennes blogg:) Jag kan typ bara säga "Hola Pepino!" vilket betyder hej gurka, haha!!

Men då kan jag faktikst säga att jag är bättre en henne på franska, så det så!:))


 


Av sosilol - 18 januari 2012 07:35

Hejsan!


Idag är det onsdag! Och det brukar vara en rolig skoldag, kan bero på att vi inte har SO, haha!

Vi har jumpa, svenska, sedan tidig lunch:) Efter lunch har vi franska och sedan Engelska och efter det matte och klassråd.

Efter skolan ska jag ta mig till stallet och jag hoppas verkligen att jag ska hinna med den tidiga bussen!

 

 

Av sosilol - 17 januari 2012 19:56

Hejsan!!


Som ni läste i inlägget under det som är under det här innlägget så har jag haft en ganska tråkig skoldag men resten har varit kul:)

Vi fick sluta tio minuter tidigare idag, alltså 14.40 istället för 14.50, så då insåg jag att jag skulle hinna en tidigare buss (som gick 14.44) så jag kutade till busshållplatsen och hann! Elli hann också med bussen så vi åkte tillsammans!

SEdan gick jag hem till henne och så spela vi lite spel och åt mellis sedan gick vi till stallet.

I stallet så borsta jag Especial och snacka massa sedan åkte jag hem...

Här hemma har jag lagat mat och typ latat mig! Kom inte på ngt att göra.

 


Av sosilol - 17 januari 2012 14:00

Så gulligt! Especials tantfrisyr efter KM i dresyr!

 


Av sosilol - 17 januari 2012 11:41

Haloj!


Nu sitter jag i datasalen med Sandra:)

Hitills har vi haft matte då vi räknade överslagsräkning, NO då vi kollade på film och läste om evolutionen och svenska då vi skriver en instruktin om hur man spellar brännboll. Nu har vi lunchrast och vi har precis ätit oxpytt, bläää!! Snart har vi svenska och asedan en jätte låååång So lektion:(

Beklagar över bilderna på denna dator....


    

Av sosilol - 17 januari 2012 10:00

Hejsan!!


Igår tog Rolf Göran Bengtsson hem Jeeringpriset!! Och hur grymt e inte det?!:)

Det stog mellan honom och skidåkaren Marcus Hellner och han vann!


 

Av sosilol - 17 januari 2012 07:35

Hejsan!

 Idag är det tisdag igen så nu har vi gått en vecka i skolan! Tisdagar är så himla långa och jobbiga! Vi har först matte sedan lång NO sedan Svenska sedan lunsh och sedan svenska igen efter det har vi ett jätte långt SO pass, och hur jobbigt är inte det??

Sedan slutar vi dagen med engelska.

Efter skolan tar jag bussen till stallet en super kortis sedan hämtar pappa mig och då ska jag hem och laga mat!


haha

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards