sosilol

Alla inlägg under januari 2012

Av sosilol - 22 januari 2012 12:24

Hej på er!!


Jo, varför heter min blogg Sosilol????

Och jag har faktiskt inte riktigt svaret på den frågan! Men jag ska förklara det jag vet/minns:

Typ alla normala namn var upptagna. Jag försökte med allt typ! Sean bara kom sosilol in i huvudet och jagtyp bara skrev ner det och tryckte på "skapa blogg" och så hette bloggen så. Sedan nu efter så kom jag på at sosilol e sil på rövarspråket :P

Men varför byter jag inte då??

Jag gillar bloggen så pass mycket att jag inte vill byta. och vad skulle jag i så fall byta till?? "Päronskruttet" eller, det är typ bara sånna som finns kvar som namn...

Och Sosilol är inte så hemskt!


 


Av sosilol - 22 januari 2012 12:20

Hej!


Nu har jag faktiskt varit ute och lekt i snön:D Jag fottade också en del!

Först så fottade jag sedan så gjorde vi en egen pulka backe ochåkte lite.

Här är bilderna:

snöhjärta

  

brorsan gör snöängel

   snögubben som jag bygde

  

Jag gör snöängel

Especial ute i snön förra året


 

Av sosilol - 22 januari 2012 10:51

Hejsan!!


Nu är det bestämt att Sandra kommer hit vid 2:)

Då får vi se vad vi hittar på för någonting.

 

Av sosilol - 22 januari 2012 09:42

Hejhopp!


Idag har jag inga större planer gjorde precis upp att jag ska göra något idag med Sandra<333

Skulle kanske åka till optikern ochjustera glasögona mina. men vi får se hur det blir...

Kanske ska jag fotta nu när det äntligen kommit massa fin snö!!<333

snön för tre år sedan


    

Av sosilol - 22 januari 2012 09:34

Heej!!


Igår åkte jag till stallet för det var USEK-möte!:)

På mötet samanfattade vi året, skrev på massa papper m.m

Om två veckor är det årsmöte och då blir det en ny USEK-styrelse, fast jag vill sitta kvar.

I alla fall så efter det gick jag upp till stallet ringde pappa som skulle hämta mig senare sedan gick jag hem till Estelle. Vi han spela monopol, där jag vann(!!), äta mellis och jag han också köra word feud på hennes mobil :P

Sedan hämtade pappa mig och vi åkte hem. Där hemma skulle mormor och morfar precis gå så jag sa hej och hejdå till dom sedan så planerade jag lite inför min födelsedagsfest och sedan dushade jag.

Till kvällsmat så åt vi lövbiff<3333

Tog lite bilder då TinTin åt gurka igår:)


    

Av sosilol - 22 januari 2012 09:13

Hejsan!!


Nu har jag en ny design igen!! Ganska lik den andra men i alla fall en ny!

Jag har ändrat lite med texterna oxå! 

Hope you will like it!


      

Av sosilol - 21 januari 2012 20:32

Hej!


Skriver mer om dagen imorn<333

Nu ska jag läsa sedan soooova:)) är faktiskt trött.

 

 

Av sosilol - 21 januari 2012 18:57

Hejhopp!!

Såg denna video på mina kompisars blogg (----> www.elmaz.bloggplatsen.se ) och tyckte den var jätte cool!

Tänk att kunna rida en Zebra...

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards